poniedziałek, 28 stycznia 2019

,,Jeśli ktoś Ci mówi, że się nie uda..."


Wczoraj wpadł mi w oko  wpis ,,Jeśli ktoś  mówi ci...to się nie uda....pamietaj , że to są jego granice ,nie Twoje"
Niby  oczywistość, a jednak często sama wierzę bardziej w opinię innych ludzi o mnie, niż we własny osąd swoich możliwości....a przecież, gdyby ludzie robili tak jak ja...to postęp  by nie istniał.
Każda przekroczona granica, to wygrana  walka własnego przekonania z ogólnie przyjętą wiedzą czy opinią raczej...
To trochę przerażające, że losy świata mogą zależeć...wielokrotnie zależą od wiary we własne siły jednego człowieka, jego determinacji, uporu....kiedy wszyscy dookoła  wyśmiewają , poddają w wątpliwość...Może dlatego tak wiele razy to szalency decydowali o kształcie naszego świata...
 Hmmmm...tak sobie myślę, że to strasznie trudne nie narzucać komuś własnych ograniczeń, dopuścić  możliwość, że to on widzi  rzeczy takimi jakimi są , a ja mogę się mylić..kiedy wszystkim wydaje się,że mają rację...
No i właśnie...dochodzę do błędnego koła...każdy powinien bronić własnych racji...nie narzucając jednak ich nikomu...Wiem,że to utopia:) ale jaka piękna...:)

2 komentarze:

  1. Nie dajmy się, Agatko...!!! Brońmy swoich racji z otwartym czołem i do przodu... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za sopelki... ;))
    https://youtu.be/r6y1INYz7HE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dajmy się:)) i oby nasza racja była zawsze tą prawdziwą racją :))) pozdrawiam Moniczko i proszę bardzo..😃masz rację..zima musi minąć...🌞cudnego dnia dla Ciebie

      Usuń