wtorek, 15 stycznia 2019

jest we mnie ciekawość


Jest we mnie ciekawość
pragnienie zrozumienia
Dlaczego życie
W życie się zmienia

Skąd mam

wolę istnienia..

Dlaczego podróż
Kończy się obawą
A cel jest nieuchronnym
przykrym przeznaczeniem
Wydaje się,
Że wszystko się pomieszało
i sens w bezsens się zmienił..
Dlaczego miłość oznacza cierpienie
A radość może trwać tylko
Chwili mgnienie
Nadzieję mogą mieć tylko głupcy
A mądrość to upośledzenie...
Dlaczego każdy dobry uczynek
Musi być ukarany...
Pytania mnożą się
a czas ucieka
Odpowiedzi nie ma
a życie nie chce...
aż zrozumiem
poczekać...

2 komentarze:

  1. "Pozwól mi utonąć.
    Pozwól mi żałować.
    Póki jestem sobą, niech mnie weźmie woda.
    Ja się znów urodzę i na stałe wrócę.
    Podziękuję wodzie.
    Życia się nauczę.

    Pozwól mi utonąć.
    Pozwól mi żałować.
    Póki jestem sobą, niech mnie weźmie woda.
    Ja się znów urodzę i na stałe wrócę.
    Podziękuję Tobie."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mi życie zostawić na potem.
      ,,Choćby świat miał zmieszać mnie z błotem.
      Za czekanie na cud, na zbyt spokojny sen, za ten niewielki trud oddychania co dzień.
      Pozwól życie zostawić na potem."
      Dziękuję

      Usuń