wtorek, 3 października 2017

moja jesień :)

Minął rok jak dzień jeden...
moje życie  z wiosną ukształtowane
dojrzało
 w letnim słońcu
 nabrało smaku i barw
nadeszła  pora zebrać owoce...

Stoję przed lustrem
i szukam oznak jesieni..
wyblakłych kolorów spojrzenia
linii goryczy wśród warg
mglistej zadumy
świadomości przemijania
...przecież musi być gdzieś widoczny
nadchodzącej wieczności ślad...

Lecz na próżno wypatruję
dojrzałej powagi
w oczach nadal iskrę zapala
 niespokojna ciekawość
Usta wciąż drżą
od powstrzymywanych  pragnień i uśmiechów
a zamiast subtelnych szarości
spowija mnie czerwień i słońca blask

moja jesień...
mój cudowny czas...

15 komentarzy:

  1. Cudny opis ..."jesieni"
    aaaa i najlepsze życzenia urodzinowe
    dużo miłości, radości i wspaniałych spotkań
    z ludźmi
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:)) za życzenia i pochlebne słowa:)) radości życzę

      Usuń
  2. Piękny :) pozdrawiam i dużo radości, uśmiechu i gwiazdki z nieba upragnionej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) o gwiazdce już nie marzę:)) ale za życzenia dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to wiersz?
    Twoje Słowa są większe niż wiersz...
    Piękności nocy, wspaniałości dnia Tobie życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Janku:) moje słowa nie są wierszami..jeszcze nie:))

      Usuń
    2. Twoje słowa to są wiersze niezwykłe
      Bo to są wiersze i TO COŚ - CO JESZCZE POWIĘKSZA JE...

      Usuń
    3. dziękuję....i pozdrawiam serdecznie Ciebie...

      Usuń
  5. :) pamięci ślad pozostał w nas
    świat dzieciństwa i w duszy wciąż muzyka młodości duszy gra, blask oczu zachował ten wiosenny blask. Dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz to miałaś i zostanie w Tobie do końca...ciekawość i radość..jesteś dzieckiem słonca:)))

      Usuń
  6. Agatko ,według mnie to najprawdziwsza poezja ,czegóż chcieć więcej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu...nie wiem...myślę, że jak napiszę prawdziwy Wiersz...to będę wiedziała:)))

      Usuń