środa, 12 lipca 2017

oczekiwanie

Cisza..
bardziej czuję  niż widzę
ciemność
jak gęsty  miękki aksamit
 otula 
delikatnie
rozkosznie
ciepło...
po chwili jednak
ciążyć zaczyna
niepokojem drży
niemal
oddech urywa
narasta
protestem nabrzmiewa..
..................
lecz zanim wybrzmi dźwiękiem
co rozerwać  ciemność by mógł
nadchodzi dotyk
delikatnie
czule
pieści
koi
uspokaja
przywraca  ciszy ciepło
miękkością rozpala...
niepokój w pragnienie zmienia..
protest w oddanie..
strach mija wraz z czułości rozpoznaniem
......
..jak dobrze
 że już przyszedłeś

:)


9 komentarzy:

  1. Abi, wzruszający erotyk ,ukazujący bardzo subtelnie oczekiwanie na spełnienie pięknej miłości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu...wiesz, to chyba nawet tak działa, że pisząc jestem Abi:)

      Usuń
  2. Tak mi się właśnie wydawało ...Poetko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzież śmiałabym przezywać ,Abi ...dla mnie to już prawdziwa sztuka poetycka .Wierz mi
    na słowo , Agato!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze ,że prawdziwi poeci tego nie słyszą:) obu nam by sie za ignorancję dostało...jesteś najlepsza Basiu..

      Usuń
  4. A jaką znasz definicję prawdziwego poety ?prawdziwej poezji?Jak mi podasz ,to podyskutujemy ;-):-))))

    OdpowiedzUsuń