środa, 5 lipca 2017

uśmiech pisany palcami

To takie proste...
uśmiechasz się każdego dnia setki razy...dwukropek, nawias....może pogłębić...jeszcze jeden nawias...a może wstawić radosnego gotowca...ile razy chociaż w środku szalała burza, a oczy piekły od łez....palce nijako same...bezwiednie wystukiwały  znajomy kod...jak po rurach puszczone s..o..s..
czasami łapię się na tym, że to bezsensowne...ze przecież nie tego chcę...
Chcę  słyszeć prawdę, że wcale nie cieszy ten dzień , a może właśnie radość rozpiera twoje serce, że może czegoś boisz się..a może w końcu dopadłeś swe szczęście...Chciałabym prawdziwych rozmów , emocji...szczerych uśmiechów i łez...ale  właśnie w tym momencie moje palce wystukują kolejny uśmiech...piszą, jak cudowny mam dzień....bezwiednie trącam kosz pełen wypłakanych chustek....Ech..

10 komentarzy:

  1. Witaj. Też bym chciała ale czy w necie to możliwe? Czy nie zostaniemy źle zrozumiani, odrzuceni ?Ale sam wpis piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem...ja jestem z tych naiwnych..co mimo wszystko wierzą w człowieka...

      Usuń
    2. nie wiem..podobno raz dać sobie zrobić krzywdę, to przygoda...dwa to perwersja...a trzy to chyba stan chorobowy...;)mam nadzieję,że tak daleko się nie zapuszczę..

      Usuń
    3. To takie gigabajty emocji. Znak czasu? Ersatz? Osobiście uważam, że każda forma wyrażania szczerych emocji jest dobra. Uciekajmy od szerokich amerykańskich "smili", bo kozetek u terapeutów zabraknie. Serdecznie pozdrawiam i szczery, choć niestety tylko kreskowy uśmiech posyłam :) Monika

      Usuń
    4. Witaj Moniko..Zamiennik świata realnego...taka nasza mała ułuda..Tak czasami myślę..że kiedy ludzi zaczyna przerażać rzeczywistość, to zamieszkują w wirtualnym świecie i żyją w poczuciu szczęśliwości...:) ale masz rację, jak tak będziemy udawać , to terapeutów zbraknie..Pozdrawiam serdecznie...Dobranoc..

      Usuń
  2. Abi ja w tym wirtualnym świecie, podobnie jak w realnym również szukam ludzi, bo wciąż pomimo "wszystko" ich lubię ;) i to właśnie "człowiek człowiekowi jest najbardziej potrzebny do szczęścia". Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj się zgodzę w stu procentach...człowiek człowiekowi potrzebny do szczęścia..:) dobrego popołudnia Moniko:)
      Agata:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Elu..chyba opowiadałam Ci kiedyś:) , że komuś dałam szansę...a potem ten ktoś postąpił dokładnie tak samo..jak za pierwszym razem... tu nie chodzi o kwestię wybaczenia..bo to nie problem...to raczej kwestia braku zaufania..tego się nie da załatwic samym aktem woli..Każdy powrót jest inny, chociażby dlatego, żenie wraca się w to samo miejsce..czas zmienia ludzi , relacje...

      Usuń