piątek, 23 czerwca 2017

jestem ...

Jestem jaka jestem
mam trochę zalet
i sporo wad....
żyję życiem
 które ktoś mi dał
nie wybierałam czasu
ani miejsca
nikt nie zapytał 
czy żyć chcę
jednak jakoś sobie radzę...
bo muszę
z impetem rzucona
 w historii bieg
uwikłana w sieć zależności 
często ledwo widzę przed sobą
mglisty cel
i do przodu po omacku prawie brnę
 walczę czasami jak gladiator
co nie ma innych dróg
a niekiedy trwam jak ten robot
i gram swoją rolę dzień po dniu
rzadko pytam
 ...po co
 ktoś do życia wezwał mnie
ale  czasami
gdy jest bardzo źle
z rozpaczą  do krwi zaciskam dłoń 
i pytam dlaczego???
i gdzie tu jest sens...?
 czuję się wtedy 
jak bezwolna  zabawka 
stworzona ku uciesze 
jakiegoś okrutnego  malca
ja podobno... istota
dziecko 
Króla Życia i Światła

AJ

6 komentarzy:

  1. I bądź... Życzę Ci samych dobrych chwil... W tych słowach jest cząstką losu każdego z nas. Dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko.. Po prostu ..dziękuję.. S losy nasze...wszystkie podobne...tylko szczegóły je różnią..

      Usuń
    2. Tak szczegóły i to w jaki sposób każdy z nas je przyjmmuje... a każdy jest inny choć niby jesteśmy tak podobni... I to jest piękne... Milknę już i uciekam...Dobranoc.

      Usuń
    3. Masz rację..różnice są piękne:) pięknych snów życzę..

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No nie tak zupełnie..nasze życie zmienia się...do jakiegoś celu dążymy..

      Usuń