czwartek, 8 czerwca 2017

moje szczęście


Urodziłam się

Żyłam
 i nieustannie

Szczęście goniłam
Choć zawsze było
O włos...
Aż kiedyś zatrzymałam się
I zastanowiałam ...
Po co właściwie wydłużam krok...
Dlaczego pędzę przed siebie
Skąd przeświadczenie
Że to co gonię ..to szczęście...
A nie złudzenie...co tylko mami wzrok
Usiadłam na rozdrożu
Wśród drzew
Pachnących traw
Wiatr szeptał cicho
Gdzieś radośnie śpiewał ptak...
Poczułam nagle
Dłoń w mojej dłoni...
I na ustach pocałunku słodki smak...
Uniosłam lekko głowę
Spojrzałam życiu w twarz
I w końcu zrozumiałam
Że tu i teraz
swoje szczęście mam...


4 komentarze:

  1. Agatko, piękne to Twoje szczęście , strzeż go jak
    najcenniejszego skarbu ...niech zosranie z Tobą na
    zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu za dobre życzenia...Postaram się..

      Usuń
  2. Pięknie, Agatko... Wielu uśmiechów i pocałunków losu życzę Tobie oraz Basi... :)
    PS Dlatego właśnie kocham tę piosenkę... https://youtu.be/u08VTbtwJXc
    Dobranoc....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ślicznie Moniko:) niech los także do Ciebie śmieje się radośnie:))

      Usuń