niedziela, 17 września 2017

widzę siebie Twoimi oczami...


Wpadł mi w oko taki cytat ,, dużo łatwiej być sobą, jeżeli ma się obok siebie kogoś ,kto Cię kocha"...nie jestem pewna czy tak to brzmiało dokładnie...ale sens był taki właśnie..
Tyle razy słyszałam  skierowane także do mnie słowa....uwierz w siebie, zaakceptuj siebie, nie możesz przecież uzależniać poczucia własnej wartości od  czyjegoś widzimisię...czyjejś opinii...I teoretycznie ..to jest prawda...niepodważalna...ale powiedz mi jak?
Jeżeli do tej pory nie znalazłam powodu aby mysleć o sobie  dobrze...to co nagle się może zmienić....mogę dokonać wspaniałego odkrycia, polecieć w kosmos,dokonać bohaterskiego czynu...wtedy, okoliczności się zmienią...ale nie zmienią się od słów usłyszanych od kogokolwiek...czy nawet od tego, że będę codziennie rano mówić sobie jaka jestem cudowna i wspaniała...
Dlatego nie mów nikomu, że ma uwierzyć w coś czego nie widzi...pokaż mu...pokaż drugiemu człowiekowi jaki jest cudowny...pokaż co widzisz patrząc na niego..
O ile łatwiej mieć odwagę być sobą, kiedy ktoś obok akceptuje Cię, kocha...wierzy w Ciebie...
Może są ludzie , którzy mają na tyle silny charakter ,że nie potrzebują wsparcia drugiego człowieka..nie wiem, ale większość  potrzebuje...

6 komentarzy:

  1. Abi, każdy potrzebuje wsparcia drugiego człowieka. Takiego, który zrozumie Ciebie do końca.. Nie powie " do widzenia" po pierwszej sprzeczce, locie ku gwiazdą... Postara się zrozumieć sens bycia razem ... Być razem i widzieć razem, Wspólnymi oczami jest wielką sztuką bycia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...ładnie to ująłeś...wspólnymi oczami ...to więcej niż w jednym kierunku...dużo więcej.I zgadzam się co do tego,że potrzebujemy wsparcia drugiego człowieka...nie zwykłej obecności , ale właśnie wsparcia, ale sami też musimy być wsparciem....

      Usuń
  2. Nie lada umiejętność trzeba posiąść aby strzaskać lustra
    i się bez nich obywać. Hmm. Ja jeszcze tego nie potrafię. Uściski zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz kogoś kto potrafi? ...pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Znam :) ludzie tacy się zdarzają. Jednak lepiej aby nie stawali na naszej drodze. Uściski siostra zostawiam. 🌹❤✨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mądrego warto posłuchać:) niech nie stają na naszej drodze:))

      Usuń