czwartek, 27 kwietnia 2017

marzenia...


Ktoś...;) mi wczoraj powiedział,żebym napisała o marzeniach...tych z dzieciństwa...i co z nich zostało...Tak sobie myślę, że marzenia rosną wraz z nami...kim chciała być mała Abi:) księżniczką...Kopciuszkiem  :) ...potem piosenkarką...jak miliony dziewczynek:) potem korsarzem:) jak już trochę mniej dziewczynek:)..astronautką..nauczycielką...zakonnicą;)  ...nasze marzenia odzwierciedlają nasze kolejne fascynacje...co z nich zostało....nic:) wspomnienie  czułe..
Marzenia , te prawdziwe są na ogół budowane na podstawie pewnych realiów...dojrzewając schodzimy z obłoków na ziemię..poznajemy siebie ,  swoje możliwości....i wtedy rodzą się marzenia...osiągalne...może to mało romantyczne, ale tak jest...w wieku lat 18 już wiedziałam,że  nie mam głosu:) więc uleciało marzenie o karierze piosenkarki:) nie miałam macochy, więc dość szybko zrozumiałam, że Kopciuszek ,to jednak nie ja ...do morza mam daleko...itd..:)
Marzenia... te dorosłe, rodzą się każdego dnia...Marzysz o tym ,żeby wyjść za mąż...kiedy się spełnia...zaczynasz marzyć o dzieciach...potem żeby były zdrowe...mądre, radziły sobie w życiu...marzymy o tym czego potrzebujemy do spokojnego szczęścia...czym trudniej  mamy w życiu, tym nasze marzenia są bardziej przyziemne....ale ciągle ich spełnienie  pozwoliłoby nam poczuć się szczęśliwymi...Dla jednych to podróż dookoła świata...dla innych dzień bez bólu czy strachu...dla jednych  samolot dla innych rower...wszystkie mają tę samą moc...uszczęśliwiają...
ja też mam swoje wielkie marzenie..takie ..poza codziennością...oderwane od rzeczywistości..:) nie wiem czy się spełni...ale lubię myśleć ,że tak...ale też lubię je mieć:))   pozwala mi to z niecierpliwością wyglądać jutra...bo może już jutro...;)

4 komentarze:

  1. Nasze marzenia dotycza różnych sfer naszego życia... Te, dotyczące naszych uczuć często skrywamy, bo.... wybieramy kogoś, kogo nie wypada, albo nie powinniśmy... A będzie tak, jak Bóg da..... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia o których nie wypada marzyć...udajemy ,że ich nie ma...;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie wierzę....czasami wmawiamy sobie, że już nie będziemy marzyć, że nie wierzymy w spełnienie marzeń...ale gdzies w głębi serca...siedzi mała tęsknota, która chce zostać ukojona....

      Usuń