piątek, 24 marca 2017

zapatrzenie


Zapatrzyłam się dzisiaj w Ciebie
W Twoje oczy tak bardzo kochane,
które potrafią jednym spojrzeniem,
otworzyć lub zamknąć drzwi mojego raju.

Zapatrzyłam się dzisiaj  w Twoje usta
raz spokojne, raz rozedrgane,
które budzą mnie co rano
pełnym czułych pocałunków uśmiechem.

Zapatrzyłam się dzisiaj w Twoje dłonie
szorstkie i niestrudzone, jednak delikatności pełne
które niosą   rozkosz i wiarę w bezpieczne jutro,
 nadzieję na wspólne jego przeżywanie.

Zapatrzyłam się dzisiaj w Ciebie ...Kochany....:)




6 komentarzy:

  1. piękne zapatrzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ,bardzo piękne jest to zapatrzenie...to miłosne wyznanie ,to olśnienie miłosne...oby trwało do końca świata...Agatko ,naprawdę - gratuluję.
    (w ostatniej zwrotce pewno chodzi o dłonie strudzone?)👍👍👍 :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pieszczocie niestrudzone ,proszę Pani:)))) dziękuję Basiu ..za Twoje ciepłe słowa..

      Usuń
  3. Nie zrozumiałam , przepraszam , nie nadążam...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co Basieńko:)) to moja wina, bo z myślą poszłam na skróty:))

      Usuń